Pazartesi, Haziran 12, 2006

Özmen'lerden PKK itirafı

Aziz Türkmenler

‘Türkmen Idaresinde Gizli Kürt Eli’ başlıklı yazıma gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim. Yazı ile ilgili bana gelen onaylama ve tebrik mail ve telefonlarından burada bahsetmeyerek özel kalmasına hassasiyet göstermek isterim.

Bana gönderdiğiniz mesajlar gösteriyor ki ben hepimizin bildiği bilgilere değinmişim. Bu ayrıca haklı davamızı savunmamız gerektiğini gösteriyor.

Yazıya gelen tepkiler arasında, Hasan Özmen ve Kumpanyası’nın daha bilmediğimiz bir çok faaliyeti de böylece ortaya çıkmıştır.

Esas konuya geçmeden önce http://www.kerkükname.com/ yöneticisi kardeşime yazıyı yayınlayarak davaya göstermiş olduğu hassasiyetinden dolayı teşekkür ederim. Aslında diğer Türkmen site ve yöneticileri gibi korkmayıp da yayınlamış olmasından dolayı bütün Türkmenler müteşekkirdir.

‘’Yufka yüreklilerle çetin yollar aşılmaz; Çünkü bu yol kutludur, gider Tanrı Dağı`na. Halbuki yoldaşını bırakıp dönenlerin Degişilir topu da bir sokak kaltağına’’ N. Atsız


Yazıya gelen tepkiler arasından bir telefon görüşmesiydi. Gizli numaradan arayan bir ses önce kiminle görüştüğünü sordu, ardından saklamaya çalışsa da adını söylemeye cesaretlendirdim. Kürt bozuntusu Türkmen lehçesinden (Ali Özmen gibi), zaten kim olduğunu anlamıştım. Kendisinin idda edildiği gibi elinde PKK bayrağı bulunmadığı konusunda israr etti. Ben yazının Türkmenlere Kürt müdahalesi ve Hasan Özmen ile ilgili olduğunu söylememe rağmen sadece kendisini temize çıkarma çabası dikkat çekiciydi. Kendisiyle konuyla ilgili herhangi bir röportaj düşünmemiştim ancak beni telefonla araması bir çok itirafı da yanında getirdi, bu sebeple kendisine telefon numarami veren Türkmen kardeşime de teşekkür borçluyum.
Küçük Özmen, düğünün bir PKK düğünü olduğunu doğruladı. Ancak elinde PKK bayrağı olmadığını vurgulamak istedi. Hasan Özmen ve Kürt ilişkileri ile ilgili de Danimarka’da bir çok Türkmen olduğunu isimlerini vererek, faaliyetlerini de bir bir saydı. ‘’Kazan dibin kara, O’nunki benimkinden kara’’ misali kendini savunma heyecanıyla abisinin işbirlikçilerini ele vermiş oldu.


Küçük Özmen, PKK düğününü yayınlayan sözkonusu yerel kanalın, kendisini arayarak konuyla ilgili Kürtçe bir programa davet ettiğini ve yaptığı şikayet üzere Danimarka polisinin yazı sahibini (beni) aradığını söyledi. Danimarka resmi bir kurumunda çalıştığım, Danimarka Polisi ve mahkemelerinde tercümanlık yaptığım, Danimarka medyasında çalıştığım bir ülkede polisin beni hala bulamaması sadece ve sadece Özmen ailesinin hezeyanını gösterir.

Adının Muhammet olduğunu kendisinden öğrendiğim küçük Özmen, bu kadarla kalmayıp tehditler savurdu. Önce bütün Türkmenlere sokak serserilerinin bile ağzına almayacağı küfürler savurduktan sonra PKK’nın peşimde olduğunu, ne Danimarka ne de Irak’ta beni yaşatmayacağını, Türkmenlerin Türkiye uşaklığı yaptığını söyleyerek Özmen-Kürt ilişkilerini ve hangi safta yer aldığını bir kez daha itiraf etti.

Şunu iyi bilin ki haklı Türkmen davası susturulamaz.